050810 - Jobbig åskdag!

Inte roligt var det, för man har inte kunnat göra något!
(jag skall väl inte klaga, jag har ju internet som jag kan använda även om det åskar)
Men ändå, det har ju varit skyfall och allt!

Nu har jag varit ute och tittat när Emma hoppat i paddocken och sen gick jag med Carisma upp till vägen så hon fick röra lite på sig bara! :) Emma och Julia var också med, :)


Ella har varit här hela dagen ungefär så vi har gjort en massa skoj :)
Nu skall vi göra negerbollar om vi har alla ingredienser till de och sen skall hon väl hem någongång runt halv 10 eller så! :) Imorgon blir det repning och sen hovslagare, och även ridning, dressyr i paddocken :)
Hörs lite senare eller imorgon, har inte bestämt mig ännu om jag skall sitta vid datorn hela kvällen eller om jag skall skaffa mig ett liv! ;) Men det märker ni! ♥
Skriver någongång iallafall!


Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0