Ännu en uteritt, hehe :)

Det blev ju somsagt en uteritt barbacka idag, vilket gick mycket bättre än väntat!
Travade och galopperade också, men hon tyckte det var jättekul :)

Och på vägen i red idag så är det en bro, till Upphärads kända slinga, "Slingan" (Fantasifullt namn, jag vet!).
Och första gången tog det stopp, Emma fick gå av och leda Julia och Carisma hoppade över bron, så typiskt henne!
Haha, och sen så skuttade vi över ett dike och lite sådant! :)

Men på vägen hem igen över bron, då tog det stopp. Aa, vi stod nog där i minst 30min för att få över hästarna, och dom gjorde bara kossaminen och tänkte: glöm det!

Men sen fick jag gå av Carisma och då gick hon glatt över, efter lite övertygning att detta är inte farligt! :)
Som tur fattade hon också att det inte var farligt, man vet ju aldrig med min lilla tjej.
Men hon var en jätteduktig 5-åring idag och blev inte rädd för något utan gjorde lite småryck när killarna spelade fotboll på fotbollsplanen, (några nötter som sköt på varandra, inga som jag kände) Men dom skrek och höll på fast Carisma brydde sig inte så mycket :) Lucky me! ♥

Nu blev detta ett långt inlägg, men jag har lite mer att skriva! ;)

Vi tänkte hälsa på Emmas mamma, men hon var tydligen hemma hos mig då och fikade med min mamma så det var inte den största idén! Haha ;)♥

Nu skall jag äta, (sent, jag vet). Och sen se på teven!

Föresten, var det någon som missade Hidalgo på kanal 9 igår? Älskar den filmen! ;)

Hörs imorgon gänget! Tack för besökarna idag också! ;)♥ Jätteroligt!

Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Lovisa

sv: Tack detsamma :)!

2010-08-04 @ 08:48:51
URL: http://suundlof.blogg.se/hastliv
Postat av: ellaa

haha klaart att man såg den! hhatar den men den är såjävla braa (L)

2010-08-04 @ 12:14:56
URL: http://ellatyp.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0