Blev en tidig uteritt

och hon var jätteduktig idag, fast vi bara skrutta ut en bit :) Men hon var jättesöt idag iallafall, körde med regntäcke och allt eftersom att det regna som aldrig förr! Tränade på öppna och sluta, vilket hon fixa riktigt bra idag. Så då blev jag ju extra nöjd eftersom hon har lite svårt med det ibland. Men hon jobbade riktigt bra i alla gångarter idag, när jag väl jobbade henne, annars så släppte jag ju henne så hon bara fick springa också, vill bara känna att formen sitter och så :) Så är riktigt nöjd idag!


Imorgon kör jag lite dressyr på gärdet, och på tisdag blir det hoppning! Antingen i hoppaddocken eller på gärdet, det återstår att se! Nu skall jag iallafall duscha, och sen se ifall våran idiot teve vill starta så jag kan titta på mina älskade program. Jag hatar dig teven! (den går hur segt som helst och ibland startar inte boxern).

Iallafall så hoppas jag på bilder imorgon och även på tisdag, så kommer de upp här. Har varit lite tunt med nya bilder på senaste tiden! Men vi hörs imorgon iallafall, efter skolan. hur tråkigt som helst. Bye!


Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0