Dagens allt

Svängde in på Sussies när vi varit i Alingsås och fick med mig en Kingsland Ladies Shirt och transport grimskaft+hö nät.


Åkte sedan och hämtade transporten, :) Skall göra stripes någon dag i veckan, så får jag visa före och efter bilder på den sen ;)


Ridpasset
Sen hoppade jag också, försökte filma men hon var bara allmänt stressad och mamma fatta inte min mobil så det gick inte så bra. Men när mamma lagt undan kameran så gick det bättre och då körde jag bara lite dressyr och då gick hon jättefint och blev riktigt mjuk och så. Jag hoppade högst 70cm, men det Emma red dressyr i paddocken samtidigt, så det blev lite fumligt. Men som sagt riktigt nöjd, även om det kunde gått bättre.

Imorgon tänkte jag rida ut till gärdet för att rida dressyr, hoppas mamma kan följa med då och ta kort på mig och min älskling :) Carisma du är bäst♥

Nu kommer outfit från idag :) Ingen bild blev speciellt bra så detta blev den bästa haha ;)



Jag
Hjälm: Safe Ride DL
Tröja: Kingsland Ladies Fine Peach
Ridbyxor: Kingston
Ridstövlar: Mountain Horse

Carisma:
Träns: Kingston
Sadel: Kamila Du Pont
Schabrak: Gold Medal



Det har väl inte varit den bästa uppdateringen idag i guess men det kommer sådana dagar också :)
Hoppas på bilder imorgon, och glöm inte rösta på rätt bidrag i tävlingen! :)
Hörs imorgon kära läsare ;)



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Josefine

SV: Följer dig också nu :)

2010-08-12 @ 22:39:54
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/
Postat av: jasmina

hej allt bra med dig? :)

2010-08-12 @ 23:10:36
URL: http://jasminab.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0