Dålig uppdatering,

men tack för att ni besökte ändå! :)

idag skall jag hoppa bana hos Claes om jag får för honom. Tillsammans med Emma och Julia också.
Jag skall försöka fixa film, men vi får se om den funkar att ladda upp eftersom det alltid är problem med det!
Men jag skall försöka fixa iallafall! :)


FÖRLÅT FÖR MIN DÅLIGA UPPDATERINGEN! Jag skall bättra mig nu, så kom tillbaka senare när filmen är uppe och allt om den funkar! Skall rida i eftermiddag/kväll så håll er uppdaterade iallafall! :)

Förlåt igen :(



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Ylva

Varför har du inte lagt in min reklambild?

2010-08-08 @ 12:48:46
URL: http://hovavtryck.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0