Det är alltid så svårt med rubriker.

Idag hade jag tänkt fixa lite med transporten :) Skall försöka få min mamma att åka till stan med mig och köpa färg till stripesena :)
Sen skall jag också sätta in transportgrimskaften och hönätet :) Tack för alla besökare jag får nu, jätteroligt! :)

Sen ett tips för er som har facebook, Horse Academy.
Det är ett spel som man får ha sin egen ranch och träna hästarna och sen tävla dom i antingen terräng eller hopp :)
Man får inte välja men jag tycker båda är roliga :) Så testa!

Är det någon som spelat Horse Academy innan? :)


Hörs lite senare i guess, sötisar!



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: jasmina

sv: jo det är bra med mig med :)

Va ska du göra idag då?

2010-08-13 @ 11:29:47
URL: http://jasminab.blogg.se.
Postat av: Anonym

en sak att tänka på ang hönätet- ska du ha det i transporten så ha inget sådant med nät- jättelätt att fastna i! har flera bekanta som råkat ut för det, hänt själv också, och just i transporten blir det ju ännu värre.. Utan ha istället ett typ detta- http://www.hooks.se/product.aspx?productid=710201&deptid=121&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC som är en påse istället för nät :)

2010-08-13 @ 19:09:47

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0