Dressyr/Hoppning/Kondition

Ett väldigt blandat pass idag, men det var kul! Började med att skutta terränghindrena och sen började jag med dressyren. Först kändes hon väldigt stel, så jag började med lösgörandeövningar, gjorde typ volter och åttor hela tiden. Sen blev hon mjukare och tillslut jobbade hon helt okej :) Började då med skänkelvikningar och fram- och bakdelsväningar som hon fixade riktigt bra och var jätte uppmärksam. Så det var riktigt härligt. Sen blev det galopprace. Haha, jädrar va snabb min häst är ärligt talat! Det märks att hon kan springa haha. Ni skall få en video på när vi galopperar någon gång, min underbara galopphäst! Haha :) Hon klarade också dikét utan ett ändå tvivel idag, och jag fokuserade mycket på att sitta upprätt mellan hindrena och luta mig mer framåt och hjälpa henne över hindret! Då blev det jättebra och hon hoppade riktigt fint! :)


Imorgon skall jag vara funktionär på Närk's regionala tävling. Skall bli riktigt kul, anmäld som banpersonal haha :)
Så det kanske kommer några bilder, vad vet jag? :)

Vet inte riktigt vad jag skall rida imorgon, jag vet bara att jag skall rida någon sorts ridning.. Haha.
Det får ni ju veta imorgon! Också avgörs tävlingen imorgon, inte så många röster men just nu är det Emma Strand - Fröken Julie som leder tävlingen! :)
Fortsätt rösta om ni vill! :) Ni hittar tävlingen i Senaste inläggen.

Vilket långt inlägg det blev! Nu skall jag ta isvatten och gå upp och titta på teven :)
Massa kärlek på er! Hörs imorgon!


Du betyder allt för mig flickan!


Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0