Haha, jag är bara så rolig!

måste bara visa er denna bilden som jag gjorde nu på morgonen ;)




orginalet:






haha det ser askonstigt ut på min där vid läktaren men äääsch det spelar ingen roll! Haha, jag tycker det var kul!
Fast när vi hoppar påriktigt så har jag tappat min stigbygel och ser allmänt jättekonstig ut men what ever. Jag kan bjuda på mig själv även om jag ser ut som en blandning mellan ekorre och orm. Haha,




Idag skall jag inte rida, hoppas hovslagaren kommer imorgon på morgonen så jag kan rida lektion! :(
Mamma måste ringa hovis idag! Sådetså! Nu skall jag spela horse academy :)





Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Elkah /HORSEBACK

Hihi =)

2010-08-22 @ 11:15:41
URL: http://horseback.blogg.se/
Postat av: din nora (A) <3

haha, coool :D

2010-08-22 @ 15:07:09
URL: http://aomaron.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0