I can see the sun!

Det var ett tag sedan! Men nu är den alltså här och hälsar på och kommer nog snart bli nerbrottad av ett stort monster åskmoln! Så då säger jag väl: Solen, det var kul att du kunde titta förbi!


Idag skall jag ju till Ella runt halv 5. Åker nog kanske lite tidigare eftersom att Carisma har en tendens att bli väldigt, väldigt stressad ibland ;) Men det är nog ingen fara, hon känner ju Sunlight :)

Sen kanske vi skall hämta transporten också, så skall jag göra lite strips på den, för just nu är den helt vit/grå :)
Vad tycker ni jag skall ha för strips på den?
Säg två färger! :)


Hörs senare! Kram,




Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Gittan

Det gick ju jättebra att komma iväg i alla fall. Sötisen klev ju rätt på transporten och stod där lugnt och stilla. Hoppas nu att det går lika bra hemma hos Ella med ridningen! Blir imponerad av både dig och Carisma när ni är så lugna fast det är nytt för Er båda. Sötisen har ju inte åkt transport sen vi hämtade henne och då var hon ju något stressad kan man säga. Men man ser så tydligt hur hon litar på Dig och gör det du ber henne om. Ni har blivit ett härligt ekipage på denna korta tid. Det är ju trots allt bara 5 månader sen vi köpte henne och så mycket hände ju i början så det är underbart att se Er nu!

2010-08-10 @ 17:11:49

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0