Idag är det sista veckodagen...

...på mitt underbara sommarlov! Detta sommarlov har gett mer än bara sol och bad, de bästa kompisarna och min fina familj. Jag har lärt mig mer om mig själv, jag vill ta hand om mig och jag skall ta nya tag inför skolan. Nu kommer jag ju få betyg, börjar i 8:an. Måste ta vara mer på mina läxor och allt där emellan. Men därför känns det extra bra att nu ha en tillflyktzon, där alla mina problem försvinner. Där jag kan titta på min älskade Carisma och sedan känna mig nöjd och glad igen! Glädjas åt de jag har och tillbringa nästan hela min tid med henne efter skolan.

Det kommer självklart bli jobbigt när vi flyttar tillbaka henne till Annelie men hon mår ju bra där också så jag tror det blir ganska bra ändå :) Och då har jag ju ridhus och så, förutsättningar jag inte har hemma. Även om jag har många andra jättebra! Så är det de bästa för oss och vår utveckling just nu!


Gick upp ganska tidigt idag du alltså, måste det. Fast imorgon tänker jag faktiskt sova, det är som en vanlig lördag egentligen! Idag kommer ju Ella och Ina och vi skall hämta dom runt 12 någonting. Så vi rider kanske runt 1!


Tror det var detta just nu, Godmorgon!
Skriver lite senare ;)

Sommaren är snart slut, vad tycker du om det?



Min bäbis, jag älskar dig!

Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: nora (A)

det är kasst att sommaren snart är slut :(

men jag älskar dig ameliee <3

2010-08-20 @ 17:09:59
URL: http://aomaron.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0