Ingen ridning idag,

Följde istället med Emma för att ta några kort på deras hoppträning. Men tyvärr är det inte så bra ljus i ridhuset så filmade istället med min mobil, skall väl skicka dom eller någon till Emma.

Imorgon skall jag rida ut eller dressyr, men jag kan aldrig riktigt bestämma mig ändå så ni som läser min blogg vet att det kan bli ändringar!

Men skall försöka få några bilder no mather what imorgon iallafall! Hoppas på det bästa!

Nu skall jag ta en macka och se lite på teve om det är något bra. Ha det bäst!



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: v.S

Hej igen :)

Vill du synas under mina länkar ?

Alltså att det finns reklam för dig ? :)

Lämna i så fall en kommentar eller mejla till :

[email protected]

eller bara lämna en Kommentar.

kram på dej :)

2010-09-01 @ 18:25:51
URL: http://hoorse.blogg.se/
Postat av: linda

Hej! Ville bara meddela att du har gått

vidare i min tävling få din bild utskriven i A4-format! Lycka till! :)

2010-09-01 @ 22:36:21
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0