Inne från en ridtur i solsken :)



Blev inte några direkt jättebra bilder idag eftersom min lilla rumpis tog tag i bettet och sprang för att hon inte orkade. Men vi tog igen det och tillslut blev hon riktigt mjuk och rund. Vilket kändes jätteskönt.
Tränade "ett steg i taget"-övningen och då blev hon riktigt fin! Så är jättenöjd med slutet och mindre nöjd med starten men det är sådant man får ta ibland! Hon var ändå jätteduktig och jobbade riktigt bra med bakbenen långa stunder. Det flesta som hon jobbar på tog jag inte för jag ser ut som en riktig fuling! Hur kan man sitta sådär?
Så ni får ändåså en när hon jobbar här, avklippt förstås från mig! haha

inte så snygg bild men what ever, min finaste sötis är hon iallafall!


Imorgon blir det nog...vet inte, jag lovar inget! haha, hörs imorgon, nu skall jag ta kantarell macka och se om det är något roligt på den fina teven! :)



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Mikaela

Sv: Om det blir ett stoföl behåller vi det och jag antar att vi kommer rida in det, men tanken är att det ska bli vårt avelssto eftersom vi ska lämna tillbaka stoet sen som vi lånar nu. =) Blir det ett hingstföl säljer vi det. ;)

2010-08-01 @ 22:05:46
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: M

Fina bilder =D

2010-08-02 @ 21:49:02
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0