Jag blev väckt idag! :(

Klockan 9 närmare bestämt. Urk. Tänk när man måste gå upp halv 7 varje dag.
Det längtar jag inte till!




Men sen skall iallafall jag och Emma rida ut, mot ett ställe som heter Delehed! Det blir mysigt!

Jag gör så tråkiga inlägg nu för tiden, men tack för att ni läser! :)
Hörs lite senare, nu skall jag till trollhättan och köpa hästgodis till tävlingen,
titta efter några billiga jeans och så skall pappa köpa hela affärena! Nej, kanske inte. Nä.
Men nästan! Jag skriver sedan när jag kommer hem! :)♥



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Fabbi

sv: Jasså, okej. Va kul! :) Vilken ridskola gick du på ? :)

2010-08-02 @ 11:40:02
URL: http://hoppryttarnaa.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0