Konditionsträning

Körde galopp idag med galoppläder och race! Jättehärligt!
Hoppade även lite, då högst 80 men hon var jätteduktig! :) jobbade även lite med skänkelvikningar och nu sitter även skänkelvikningarna i trav vilket är jätteroligt det med! Red också in i skogen lite och hoppade lite pinnar och rishinder vilket hon tyckte var jätteroligt! Så det var kul! :)


Imorgon skall jag kanske hoppa men kanske vila också, får se vad jag känner för.
Men idag blev det alltså varken bilder eller film, men jag tror ni överlevde ändå, och jag har inte haft så många besökare idag ändå! Så so what! men älskar er alla som tittar! Massa kramar!


Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0