Konditionsträning

Red ner till Upphärad idag, en riktigt mysig tur efter att hovis kommit! :)
Träffade Emmas mamma och sen red vi tillbaka igen, bron gick förvånansvärt bra idag! både dit och tillbaka! :) Såklart tveka hon lite, men hon var jätteduktig idag min lilla älskling.
Skuttade lite över några pinnar Emma satt upp i skogen också, ett snett hindet så det kanske var 50 längst ner och 80 högst? Något sådant iallafall! :) Sen körde jag lite galopp på ett stort gärde, då hon verkligen fick springa av sig och gjorde sig väl förtjänt av det, det blev även några lyckobockar och skutt med öronen framme vid näsborrarna typ av glädje, haha min lilla bäbi!♥


Imorgon skall jag åka till Ella och rida med henne och Ina lite. Det blir roligt, ser fram emot det! :) Så skriver mer imorgon, det blir ju antagligen dressyr på gärdet, så då kanske jag kan be min söta snälla mamma att ta lite kort? :)
Vi får se, något blir det iallafall!

Ridpasset imorgon
Det är ju egentligen lite svårt att bygga upp ett ridpass innan, men bara lite saker som jag tänkte träna på:
  • Skänkelvikningar, skritt & trav.
  • Tempoväxlingar
  • Övergångar
  • Halter
  • Formen
Det är lite av det jag kommer öva på imorgon om vi rider dressage! :) Men det återstår att se!
Massa kramar och allt sådant, hörs imorgon!


min prinsessa♥


Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Amanda

nej, de behöver man verkligen inte :)

2010-08-09 @ 22:09:11
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0