Måste dricka vatten.

Min hjärna har smält när jag fixade mikrofonhögtalarna. som ni kanske fattar, gick det inte så bra.
Satan säger jag bara, tinitus och huvudvärk så jag var tvungen att ta en alvedon, som för tillfället inte hjälper ett smack! :( Äsch, jag måste ta mig samman.

Känns som ett väldigt onödigt inlägg, men jag kan inte hjälpa det!
Snart kommer hovslagaren som jag sagt 10000gånger, nä eller iallafall 3 gånger.
Min häst är blöt som en pool och jag hade tänkt och rida vilket jag också berättat några gånger.
Fast, först måste jag se ifall hoven blir bra med sko igen! HOPPAS PÅ DET!

Idag skall jag rida med schabraket och luvan :D:D:D:D



underbart.


Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0