Min underbara häst! :)

Hon var jätteduktig idag fast att det var ett nytt ställe och allt! Jag blev jätte stolt :)

Red dressyr på ängen, en jättebra och fin äng ;) Tränade på det som jag sa, volter, skänkelvikningar osv.
I slutet blev hon riktigt rund och fin och jobbade bra med bakbenen! :) Så är jättenöjd!
Detta betyder också att jag kommer kunna åka och träna på Laxgården för Judith! :) Längtar tills jag kan börja med det! :D Skall bli superkul! :) Det är hoppträningar då men ändå ;)


Den ända dissen jag kan känna är att Carisma blir så himlans svettig när hon åker transport :(
Fast hon har så tunn päls så det går ju över, men hon behöver bara ha en med bra ventilation, haha :)
Men hon är duktig min lilla rumpis!♥

Bilder kommer senare, orkar inte nu :)



Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0