Mysig dag med familjen och kusinerna,

sen även lite mys med min underbara häst! Hoppas på att hovis kan komma imorgon annars så blir det ridning någon annan dag istället, men såg verkligen fram emot att få vara i skolan och sen komma hem och göra något roligt! Jag gillar det mycket mer än något annat, att rida alltså. Speciellt när man kan få så bra hjälp som jag faktiskt får av Annelie! Behöver lite nya saker att träna på nu känner jag också, gått ett helt sommarlov nu och hon är faktiskt lite seg i tanken när hon stått i bara några dagar, så hoppas hon blir mjuk iallafall, om nu jag kan rida imorgon! :)

Nu skall jag plocka fram kläder till imorgon och duscha och sådant, så ni får ha det superbra så kanske vi hörs senare, om inte annars hörs vi imorgon! Så en massa kramar och allt såntdär!






Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Lovisa

Gullig bild <3

2010-08-24 @ 07:10:23
URL: http://loviisaslife.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0