Mysig ridtur,

fast det började regna på slutet! ;)

Red ju somsagt Fredriksrundan och det gick väl bra, hon har förlorat lite kondis nu bara med annars okej.
Galopperade ett varv i båda galopperna först på gärdet, sen var hon trött och andades som aldrig förut!
Sen tog jag terränghindrena, det var inga problem och sen hoppade jag också diket, inte heller det något problem.
Men sen skulle jag hoppa efter Emmas häst, och då kunde jag knappast hålla Carisma. Jag bara va i helskotta, detta har aldrig hänt? Carisma har alltid varit så lätt att sakta ner tänkte jag,  det kanske bara är något tillfälligt.

Körde iallafall lite dressyr på gärdet sen, vilket gick bra och hon gick helt avslappnat och fint och hon jobbade på bra med bakdelen och höll formen jättebra :) Tränade också skänkelvikning i både skritt och trav vilket hon lyssnade fint på och sprang på i lugn fart, hon brukar annars bara springa iväg när vi gör sidövingarna. Så är riktigt nöjd med luffisen idag! :)

Imorgon blir det Upphärad, skall ta med mig mobilen och ta några bilder tänkte jag, så stay tuned!


Jag älskar dig Carisma! (bilderna är klickbara!)


Hörs imorgon kära läsare! :)♥



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Theresen

sv; okej, mysigt!



och jättefina bilder! :)

2010-08-08 @ 22:23:46
URL: http://theresenordin.blogg.se/
Postat av: ellaa

hmm, fredag? :DD

2010-08-08 @ 22:30:49
URL: http://sunlightv.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0