Ny design igen :)

Och denna gången är jag faktiskt riktigt nöjd! Hoppas det håller i sig, brukar ju vilja byta efter inte alls lång tid! :) men gillar denna, gjorde också med lite mysigare färger, då hösten närmar sig med stormsteg!

Då vill iallafall inte jag sitta och titta på en sommardesign! :)
Imorgon tänkte jag ta in Carisma och bara borsta som aldrig förr! Hon skall gnistra av renlighet när hon går ut och rullar sig igen ;) Haha!

Vad tycker ni om nya designen? Ser ni den inte, tryck F5 :)

Nu skall iallafall jag titta på sagan om ringen 2 på 3:an ;) Hörs imorgon!

Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: josefina

jättefin design :D

tycker du jag med ska göra en häst blogg värkar kul ? :O <3

2010-08-21 @ 23:10:28
URL: http://prinsessanhs.blogg.se/
Postat av: Elkah / HORSEBACK

Åhh vad söt! :D

2010-08-22 @ 00:48:00
URL: http://horseback.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0