Otursdag nummer 2 ..

Blev ingen ridning med Ella och Ina idag, för Carisma hade tappat ena skon fram! Så himla typiskt bara! Fast vill inte riskera något så hon får gå och skrota i hagen idag :) Hon trivs där så det tycker hon nog bara är skönt! Måste ju få tag på hovis nu igen, så hoppas han hinner komma innan måndag iallafall, eller rättare sagt han måste komma innan måndag! För då skall jag ha dressyrlektion för Annelie, så jag måste kunna det! :(

Måndag börjar också skolan, så håller på att plocka ihop lite och rensa inför det så kanske det inte blir lika fullt i mitt skåp direkt, eller ja det kommer det att bli men let's hope so anyway!


Så förlåt för min usla uppdatering idag, men nu vet jag ju inte när jag kan rida igen så vi får se hur det blir iallafall, :)
Tack för besöken idag! Jätteroligt! :)

Så hörs lite senare eller så, nu skall jag fortsätta rensa och så :)
Kramar!




Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: ida

haha amelie, ditt skåp kommer alltid vara lika fullt även om du rensar! xD<3

2010-08-20 @ 18:14:31
URL: http://talandedjur.blogg.se/
Postat av: Nora!

Vad tråkigt! D:

2010-08-20 @ 20:12:21
URL: http://aomaron.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klicka in på din blogg och läs om en läskig händelse, och varför inte berätta om en egen, om du har någon? Du får gärna slänga in en åsikt om bloggen också! :)

2010-08-20 @ 21:12:50
URL: http://elinasunshine.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0