På andra sidan hagen.

Skall ju vara funkis idag på närk så gick upp rättså tidigt. Så ropar mamma att jag får komma ut för hästarna står på havrefältet. Jag bara vaaaaa? Så springer jag och kastar på mig slumpvalda kläder och så står hästarna och äter havren som inte ens är klar jag bara hmmm... gott? Men som tur vad gick vi och tog dom bara utan något större motstånd. Så fick dom stå i stallet när vi tittade vad som var fel i hagen. Men det var tydligen grinden som var uppen. OPSSS säger jag bara till mig och Emma. Fy skäms på oss!

Tur att vi har snälla hästar, eller vad säger ni?


Iallafall kommer jag hem någon gång i eftermiddag och det ser ut som att Emma och Fröken Julie tar hem sommarbildstävlingen! :) Men tills jag avbryter den och avgör så är det fritt fram och rösta! :)

Nu måste jag äta frukost och ta på mig bra kläder!
Tjingeling!



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Mamma

Jag säger bara....Ni har absolut huvudena under armen ibland. Glömma stänga grinden!?!?!

Ni har tur som har så snälla hästar och att de tydligen inte varit i havren så länge......och att den i stort sett är mogen......Dom var i alla fall för söta när dom kom till oss i stället för att springa iväg!



Men ni var tydligen väldigt glömska igår för vi upptäckte dessutom att altandörren har stått öppen inatt eftersom ni inte stängde den heller när ni gick därifrån!!!!



Vad tror ni om att "köpa" lite minne istället för alla dessa hästprylar!

2010-08-15 @ 11:25:27
Postat av: helen

hahaha håller med "mamma" till 110 % ...=) Helen

2010-08-15 @ 13:08:00
Postat av: Hanna

Hej, du får gärna rösta på mig hos Sara, om att bli veckans surigaste häst på bild :)

Är nr 1, så det är bara att skriva en etta i kommentarsfältet, Tusen tusen tack för rösten! :)



http://hastbloggeen.blogg.se/2010/august/finalisterna-surigaste-hast.html?_tmp=88b7cd42a4ef810f5f7f2563e168f48233f0cf63

2010-08-15 @ 17:03:40
URL: http://shettisgalen.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0