Sovmorgon till 09:00

Det är bara därför jag uppdaterar nu. Skall börja fixa iordning mig lite smått! :) Mamma kör idag, eftersom att det inte går någon buss och jag hoppas även hon kan hämta :) Jag tror kanske att jag rider på gärdet och hoppar lite idag. Orkar inte åka över till Claes så tar bara hindrena ut till lilla gärdet hemma nu, förhoppningsvis kommer det bilder, så då lägger jag upp dom ;) Men nu måste jag nog börja göra mig iordning!

Kramar!



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: ellaa

Din nya design är jättefin! :)

2010-08-24 @ 15:35:26
URL: http://sunlightv.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0