Today's the day.

Oj, det var en sak jag inte berättat! det passerade väl när jag satte mig vid datorn den dagen!

Hovslagaren tog bort Carismas bakskor för ett missförstånd för jag var inte hemma så det var Emma som var med.
Och nu har Carismas hov "lossnat" lite på utsidan bak. Så nu skall hon få skor bak igen på fredag, vilket känns skönt men tänk om det blir samma igen. Det är därför jag inte kommer rida så hårt idag utan jag kommer bara skritta och så i paddocken och jobba henne i skritt :) Det förtjänar hon min lilla gullegris. Fast hon gick utan skor bak när hon kom, men eftersom hon slet ganska mycket på sina hovar så satte vi på bak med, och det funkade jättebra.
Så det vi menade till hovslagaren var att han skulle låta bakskorna vara, för att hennes fötter växer inte så mycket.
Så det blev lite fel, men det kan ju ingen göra något åt nu. Men iallafall kommer han på fredag eftermiddag och då på lördag skall jag nog inte rida, men söndag skall jag gå och bygga bana hos Claes och hoppa där tror jag. Inte tränat bana på ett tag. Så det blir nog bra! Nu vet ni det iallafall, men skall ändå försöka få mamma att ta kort på oss med det nya schabraket och luvan! :D:D:D

Men jag skriver lite senare! ;) Tack för 10prenumeranter på bloglovin' också, det är roligt! :)


Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: ellaa

hihihi duu, vad gör du idag ?<3 :)

2010-08-05 @ 12:14:53
URL: http://ellatyp.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0