Träningsvärk

hihi, inte så konstigt men ändå! Jag tänkte kanske gå och hoppa hos Claes idag, men jag kanske vill rida ut också. Jaja, det får bli hur det blir helt enkelt! Men jag skulle ju helst vilja hoppa efter allt som jag såg igår! Fick en sådan lust igår att komma ut och träningstävla och klubbtävla och sådant och komma upp i höjder där för eftersom lokal går på minsta 80 eller 90 för mig, så måste jag träna lite mer, haha :) Så jag skall ringa Emma om en stund. Nu skall jag ta lite frukost och sen sitta här vid datorn ett tag till ;)

Om det blir hoppning kommer det bilder :) Tänkte isåfall ta det svarta sm-hopp shabrak! Men det löser sig! :)
Massa kramar på er alla så hörs vi senare!



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Mikaela

Fin bild! =)

2010-08-16 @ 16:50:36
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0