Update på topp eller vad?

Nää inte alls faktiskt, har varit hos Emma sedan vi red imorse.


Ramlade av idag också faktiskt. Red ut till terränghindrena och hoppade diket och då gav hon världens bock, och sen så hoppade Emma och Julia framför oss och Julia lyfte inte fötterna så bra (haha) så Carisma bara wft och så sprang hon åt andra hållet. Då gick också min älskade tygel sönder så måste tyvärr köpa en ny! haha typiskt!


Imorgon skall jag hoppträna i stora paddocken, skall bli kul! Åker transport dit, även om det är hos mina grannar så kan Carisma behöva lite mer träning!

Förlåt för min uppdatering bara, kunde säkert uppdaterat mer men orkade inte ;) Det blir sådana dagar med!
Men imorgon blir det alltså bättre, rider runt 5 någon gång, så det kanske blir lite bilder! :)

Hörs iallafall imorgon nu skall jag titta på teve ;)
Kramar!


gammal men söt bild! synd med hinderstolparna bara :(


Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: linda

fin bild på er! :)

Var gärna med i fototävlingen! :)

2010-08-16 @ 23:42:17
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0