Uteritt med dressyr

Kände för att rida lite dressyr idag men red också ut och hoppade lite, galopperade och busade!
Jag är så stolt för Carisma gick över bron idag utan att tveka, åt båda hållen! :D Min duktiga tjej!
Också gick hon jättebra när vi red dressyr på gärdet och jobbade riktigt bra i både skritt, trav och galopp!
Så är jättenöjd! Blir inte så mycket uppdatering men nu kom det ju ett inlägg iallafall!
Nu skall jag duscha, göra läxa och titta lite på teve :) Hörs imorgon,





Slänger med en gammal bild på mig och emma,
inte alls så smickrande ;)!



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: melinda

Haha ögonblicksbilder är ju allt för roliga! :D

2010-08-28 @ 16:24:34
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0