Värre än ett träningspass

Stått hela dagen som funktionär på Närk, har sättit upp bommar, krattat framför och bakom hinder, flaggat för start och mål och även haft väldigt väldigt roligt! Men som rubriken säger var det absolut väldigt jobbigt. Och inte bara lite jobbigt, utan... ja.. hur jobbigt som helst! Men ändå kul, man fick se så många olika ridstilar och olika hästar, många väldigt fina och andra mindre fina. Om man nu får säga så. Det jag tyckte var mest spännande på hela dagen var nog att få va med "bakom kulisserna" :) Det var riktigt givande inför framtidens tävlingar! Och jag gjorde verkligen mitt bästa som banpersonal! Sprang säkert 3mil eller något! Haha.


Rider inte idag, för jag är helt körd i benen. Så imorgon blir det uteritt med Emma, Ella och Ina! Skall bli himla kul! Rider nog Delehed-Snartorp vägen, :) Nu skall jag ta ännu ett glas med isvatten och spela lite horse academy! :)
Massa kramar till alla mina söta läsare, keep it up gullnosar!





Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Ella

Haha, låter kul! ;)♥

2010-08-15 @ 19:24:13
URL: http://sunlightv.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0