Wild horses, I'll ride them someday

IDAG KOMMER HOVIS!! :D:D välförtjänt och behövligt! Jag och Emma rider ju somsagt till Upphärad och hälsar på Emmas mamma sen ikväll, men innan tror jag vi skulle vara om jag minns rätt! :)

Men det kommer mer senare promise, :) Tar nog med mobilen också ;)♥

Skriver sen, bye!



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Anonym

Nu har jag startat en tävling där priset är 18 ögonskuggor och en storlänkning på min blogg :) Jag skickar ögonskuggorna till dig om du vinner, och du behöver inte betala någonting. Läs mer och anmäl dig här: http://elvirast.blogg.se/2010/august/vinn-18-ogonskuggor.html

2010-08-09 @ 17:17:48

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0