2010 är över..

Detta året har varit så händelserikt så jag har inga ord. Det har nog varit det roligaste året i mitt liv, men också det svåraste och jag har mött många motgångar i hästlivet och i mitt vardagliga liv. Jag har tappat hoppet och tvivlat på mig själv mer än en gång i alla sammanhang men det bästa är att jag klarat det. Mina mål för 2010 är klarade.

Jag har så många minnen från detta året.. Skara sommarland med Emma (hahaha din lillebror), När vi hämtade Carisma, provridningen, framstegen vi gjort tillsammans, isbollen (Emma du fattar vad det handlar om men jag kan lika väl berätta för alla andra som läser!) ah, ni såg ju mongot på bilderna längre ner på bloggen, det är Emma. Vad man än kastar eller vad som än flyger i luften eller något sådant får hon det i huvudet. Och det var en kille i skolan som kastade en stor jävla isboll in i folksamlingen, och ja.. vart tror ni hon får den? Jo i huvudet! Bula och sår får hon och jag fattar att det gjorde svinit ont men det såg så jädra roligt ut så jag skrattade i 20 minuter! Emma du är bäst!.
Allt som hänt detta året har stärkt mig, och nu är jag den jag är! Jag har lärt mig vilka jag kan lita på och vilka som är mina riktiga vänner och de är också de jag bryr mig om. Jag tänker inte låta de som bara är ute efter att såra mig eller få sig själva att må bättre komma åt mig längre. Jag bara slutar bry mig om dem. Men tack alla som funnits för mig hur svårt jag än haft det på min fritid, och jag älskar er, ni är det bästa som finns!♥

Året 2011 skall slå detta med hästlängder ♥ (humor?)

Men 2010 är över.. 2011 skall bli bättre!


Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Caroline - Tävla om årets bästa vinterbild 2010

GOTT NYTT ÅR! :D

2010-12-31 @ 20:20:37
URL: http://arabenbeauty.blogg.se/
Postat av: noris

gott nytt år bääästa! 2011 kommer bli G R Y M T ! ♥

2011-01-01 @ 19:03:27
URL: http://bohlinarens.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0