Dag 5 - Det här finns i min ryktlåda

oj oj oj.. min ryktlåda är ett kaos. I den finns hela stallet känns det ibland som då den väger ett ton och jag får ta båda händerna och släpa ut den från tröskeln på sadelkammaren och när jag kommer fram till gången (typ 1,5meter) är jag helt sjöblöt av svett... haha! nej inte så drastiskt, men ibland så önskar jag att den var mer normal. Eller vad skall jag säga, den är söt. Jag gillar min ryktlåda redigt mycket faktiskt.. Den är ungefär lika stor som mount everest med det är lugnt. Den är fin och röd och matchar med min utrustning och sålänge den gör det är jag nöjd! Man kan låsa den om man vill också, så inte tjuv tar mina trogna borstar som får ligga där i mörkret! jag har nog typ 10 borstar i den, sprayshampo, pälsglans, tofsar, reflexer till benen o s v, broddar, hovkrats, smuts och ännu mer smuts osv osv osv osv. Finns säkert en miljon mer saker där i... Men min ryktlåda är min vän oavsett hur mycket jag får kämpa för att öppna den eller hur mycket jag skriker på den... Jag har faktiskt aldrig skrikigt på den i och för sig men.. kanske någon gång i framtiden! Min fina röda .. brevlåda .. tänkte jag säga.. SKRIVA men jag gjorde inte det. Eller jag gjorde det men jag låtsas i min hjärna att jag inte skrev det eftersom att det heter ryktlåda! Jag gillar iallafall min ryktlåda!



www.hooks.se 249:-



Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Caroline - Tävla om årets bästa vinterbild 2010

Kika gärna in på bloggen och var med och tävla om årets bästa vinterbild 2010! :)

2010-12-29 @ 21:18:47
URL: http://arabenbeauty.blogg.se/
Postat av: amelie

sv. jaha okej :)

ja eller ja har en foderhäst, som ja får göra vad jag vill med, som tävla träna rida 7 dagar veckan osv! så han är som min!:)

2010-12-29 @ 21:27:07
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: ida

BARA FÖR JAG INTE HADE NÅGON BILD PÅ DIG FRÅN 2010!!!♥

2010-12-29 @ 21:48:50
URL: http://iduttan.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0