Dear mr. President

Idag blir det en tripp till hööks! Skall försöka se ett bra nytt bett men jag är så kär i mitt gamla söndertuggade nova.
Men antingen ett AM eller ett nytt nova får det bli! Eller om jag känner att det känns fel så inget kanske :) Får helt enkelt se vad jag kommer hem med! Nu kommer snart Emma och hämtar mig så nu måste jag skynda mig! Hörs senare! Rider sen om ni undrar, kram!


Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: amelie

Fin blogg!

vi heter likadant oxå!:D

såg lite längre ner att din häst är efter ben kaspar, ja tror min kompis häst är efter den oxå !;)

2010-12-29 @ 20:33:37
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0