Dressyrlektion för Annelie

Är supernöjd, hon var lite stressad i början då vi rakade henne innan men hon blev jättemjuk och lyhörd senare i passet så detta var nog den bästa dressyrlektionen jag någonsin ridit för Annelie! Blev bara skitt och trav då jag hade önskemål om det för att få henne att bli stadigare i båda gångarterna vilket gick super och red även lite med spö, och inte bara vilket spö som helst utan världens längsta spö! Jag skojar inte, det var hur långt som helst! Är iallafall superduper nöjd och stolt över min lilla bebis, även att hon klarade att bli rakad. Det var lite problem i början då hon dampa loss och trappade i min ryktlåda där min älskade nya hjälm låg (som tur gick den inte sönder eller något) men vi sa till henne på skarpen och hon lyssnade faktiskt så det var superskönt! Duktiga lilla bebisen! Bilderna längst upp är lite suddiga för att de är tagna i ridhuset, då blir det så... Men bra pass idag som sagt! :) Imorgon tänkte jag bara skritta ut lite tillsammans med Emma, blir nog mysigt förhoppningsvis! Onsdag är det dressyrlektion igen, kanske vi kan filma? Säg till om ni vill se film! Ha det massa bäst, kramar! ♥




Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Nadja [ Foto & hästar ]

Självklart vill vi h FILM!! :D

2010-12-27 @ 19:33:35
URL: http://nadjal.blogg.se/
Postat av: sv; nora :)

heej, det vore asbra om du kunde fixa min header ! men isf får vi ta lite bilder osånt. fast ja, har ju några som man kanske kunde använda :D <3

2010-12-27 @ 19:54:33
URL: http://bohlinarens.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0