Klockren häst idag,

min häst var underbar idag! Sånhär har hon aldrig varit! Så himla lyhörd och mjuk och gud hon ser ut som en riktig dressyrhäst när hon sätter igång, film säger jag bara! Imorgon hinner jag inte rida lektion för Annelie då jag blev dubbelbokad.. Men jag tänkte svänga förbi hööks med några kompisar och där får jag se vad jag hittar! Rider på kvällen, med Emma och förhoppningsvis Lina! Skall fråga den lilla flickan om hon vill rida med! Om du inte läser nu förstås? :) Iallafall blir det nog någon övning, bommar antagligen. Men osch jag har missat jättemycket att Pirates of the caribean nu! Måste genast gå och titta, hörs imorgon!♥


Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Caroline - Hästar i fokus

Härligt att det gick så bra! :)

2010-12-28 @ 21:59:15
URL: http://arabenbeauty.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0