NEW YEAR'S EVE

Hejsan på er mina fina läsare! Hoppas ni haft en lyckad dag hittils? Det har iallafall jag haft, varit ute på sista ritten med Lina, även med Emma och Annette! Blev en riktigt lugn tur, bara skritt! Ganska gött men jag frös som en idiot. Jag och Lina tänkte rida lite i ridhuset efter vi ridit ut, men vi kunde inte komma in genom stora dörren och det är asjobbigt att gå in genom lilla dörren så vi sket i det. Men go tur iallafall!

Tänkte kanske hoppa lite imorgon? osäker!

Jag hoppas ni får en asbra kväll med vänner och familj och allt så hörs vi såklart imorgon :) Kramar på er och...


Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0