You're my world ♥

jag älskar dig mest av allt ♥

Hejsan svejsan på er! Idag har jag varit på hööks med Emma och Amanda! Hittade inte så mycket, enbart en skjorta, inte alls likt mig! Vi tre köpte matchande skjortor så det var kul ändå, får bli bilder på oss tre tillsammans någon dag! Red inte då det var -20 grader när vi åkte till stallet och vi hade även kvällen så jag sket i det :)

Min fina Bamse fick vara med på ett hörn ♥

Imorgon blir det superkul då mamma lovat mig att åka till Sussies Häst och Fritid i Alingsås, och även Hedmans Häst i Sollebrunn som jag verkar vara stammis på nu nästan! Men älskar båda affärerna så får se vad jag kommer hem med, antagligen någon fint, vad annars!? Tar med mig Emma och Amanda, så vi kommer la gå runt där i några timmar :) Skall även rida imorgon, då vi åker innan vi drar till hästaffärerna så hoppas jag att mammsen kan ta kort på oss! Kan fjäska lite så kommer det nog några stycken :) Hörs imorgon, kram!


Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: amelie

sv. haha du har oxå ett fint namna !:D

nej hon har inte det längre hade det men tog bort den för ett tag sen :(

Men är din en c-ponny eller vad är det för nån ?:D

2010-12-29 @ 21:06:25
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

Jättefina bilder! :) <3

2010-12-31 @ 17:54:10
URL: http://moajonsson.shapemeup.se
Postat av: helen

Hon ser jättefin ut nu Carisma tjejen=) både i hull o form=)

2011-01-01 @ 16:09:33

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0