carisma brunstar!

kom nyss in, har ridit lite :)
red i nyfixade paddocken, men hon var jättestressad och brötig!
kan vara för att sunni åkte på ridlektion förut, och det var hon inte riktigt berädd på.
men det gick rätt okej, hon småhoppade på bakbenen mest hela tiden i början,
men sen gick hon faktiskt långa stunder i riktigt fin form och höll sig stadig och allt.
det kändes jätteskönt faktiskt!

och hon har varit jättehoppig i högergalopp, det var hon även idag.
men sen tog vi longeringslinan och skulle titta om hon galopperade så men det gjorde hon inte då!
så jag får lösa det, på något sätt :)

men se överskriften; hon är en suuuuuuuuuuuuuuur häst just nu!

hahhaha, ;)

imorgon kommer emma och julia tillbaka, och jag och ella skall rida ut! :)
jag lovar att bilder kommer, promise! ;D


titta sötisen♥

Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: litenfotofantast ♥

Svar: Okej :)



Haha om jag har! Jag har ridit i 9 år ;)

2010-06-22 @ 20:43:34
URL: http://litenfotofantast.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0