GRATTIS IDA 14ÅR!!


du är så himla fin världens bästa ida ♥ finns det någon som dig?


Ida, du vet att jag älskar dig och jag skulle göra typ allt för dig.
vi har haft våra bråk men nu var det ett tag sen och jag kan bara säga att jag är glad för det.
när vi är tillsammans är vi så sjuka så jag vet inte vad, att man kan ha den humorn bara jag och du!
alla dagar på midsommar när vi åkte till kusten, the onion movie och allt annat som vi gjort tillsammans.
jag kan bara säga att jag är så glad att du finns. hur mycket vi hatat varandra är ingen hemlighet,
men på något sätt har våran vänskap varit så stark att vi har hittat tillbaka till varandra!

du har så många fina egenskaper och jag älskar dig för allt som du är!
tänk på balkongen med Ior, hur kul har vi inte när vi är tillsammans?

ET på min fest, jag fattade ingenting och sen har jag retat dig jättemycket för det med mina ET fingrar!
Haha :D
vi kanske inte träffas så mycket nu, men det kan vi ta igen!

jag vill bara säga grattis på födelsedagen och tack för att du finns här för mig och att jag alltid kan räkna med dig.
jag älskar dig!

Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: ida

älskling, jag börjar gråta!

du är bäst, och även om vi bråkar så älskar jag dig endå! Och jag kommer ALDRIG glömma när du och emma kom fram till mig i 3:an när jag började på upphärad och frågade om vi skulle bli bästisar!

Vi har så många sjuka minnen! Kusten, hemma hos dig ALLT. du är bäst och det går inte förklara med ord!



tack bebi du är underbar <3

2010-06-30 @ 12:00:47
URL: http://talandedjur.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0