gud va jag är dålig på att uppdatera!

aaa, nu har jag blivit riktigt superdålig på att uppdatera alltså! :(


iallafall har jag varit hos emma hela dagen, spelat starwars (haha) och badat :)
det var jättehärligt att bada faktiskt!
har ni badat iår? :D


nu kom jag nästan precis in från en härlig uteritt med Emma & Ella :) jättemysigt var det :)
kan berätta om rundan vi red en annan dag, det orkar jag inte nu! hahah :)


iallafall var det mycket konditionsträning och lite terränghinder blev det också,
högsta 60cm kanske? :)

jag lovar att jag skall bli bättre på att uppdatera, så länge slänger jag in en bild på oss! :D



gammal bild, :) visst ser hon ut som en hööks häst!?!?!??! :D

see you tomorrow!

Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Lovisa

Vad söt bild :)

2010-06-29 @ 11:42:31
URL: http://puissance.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0