Hoppning 29/6 2010

Igår gick det jättebra!
hon var riktigt sammarbetsvillig och galoppen gick jättebra i båda varven! :D
började på 40, sen klättrade jag upp typ, 50, 60 och tillsist 70! :)

vill inte frästa på henne för mycket varje gång vi hoppar heller, så nästa gång blir det nog ett 80 hinder skulle jag kunna tänka mig, eller kanske näst nästa.
det är bättre att hon får se att hon får belöning när hon hoppar och hon tyckte det var roligare än någonsin att hoppa de! (70 alltså) hon hade riktigt bra framåtbjudning och var riktigt lätt fast lite stark och drog ifrån lite emot det.
Men hon klarade det och det var jättebra! :)

jag gjorde fulminen och mamma tog inga kort! hahaha :)

idag äre bomträning eller vila.
får se vad som händer under dagen! :) hoppas på att få min mobil idag också som skulle komma 2-
3 arbetsdagar senare. jag vill ha den nuuu! jag skall få en sony ericsson x10 mini.. någon som haren?

all my love, ameliee




Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0