inne från ett....

DRESSYRPASS

jätte konstigt tycker jag, vi skulle ju rida ut!
men så blir det när man är som man är!

det gick riktigt bra idag ändå, hon var riktigt sammarbets villig i skritt och trav och gick riktigt stadigt då och då.

som vanligt var det jättejobbigt i galoppen, men jag slutade inte och till slut gick det faktiskt! :DDD

när de funkade då gjorde jag volt i trav, och fattade galoppen påväg ut från volten, för då kan hon få fram benet hon börjar med! :) så det funka riktigt bra! galopperade inte så långt eftersom hon var duktig! :D
och sen skrittade vi upp till vägen! :) jättemysigt!

nu försöker jag få tag på emma som aldrig vill svara på sin mobil! :(
konstigt att de inte svarar någon gång! försöker väl lite till, sen skall jag duscha och titta lite teve.
sen blir det bingen och sova jättegott!
hoppas ni också gör det alla underbarisar! :D

puss på er!

Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0