inväntar emma

som jagar runt lille pelle för han var på lösen, hahaha!
hon skulle iallafall snart rida iväg! :) emmas blogg

och ella har inte ringt på heeeela dagen, så jag skippar nog att rida sen! ;)
hon är på fotbollsträning rumpan!


jag har iallafall gjort klart hinderstödena nu, upp till 110! :)
det blir nog bra :)
det minsta blev 40cm, haha :)

och sen städade jag lite i stallet, blev riktigt bra!

jag tänkte iallafall bjuda på lite kort på hur det ser ut här hemma hos mig någon dag! :)
med stall, paddock, hinder, hage osv.. tror det skulle vara kul! ;D haha

imorgon skall jag nog inviga de nya hindrena, om hon inte är surkärring.
det blev ju ingen hoppning i måndags med allt som hände!
då kommer det video om jag hoppar, loooovar!


du betyder allt älskling♥

Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0