mätt och glad

efter att ha släppt ihop hästarna och grillat :)

det gick jättebra att släppa ihop dom, carisma vill gärna ha koll på allt, och speciellt att sunni och julia inte går nära varandra. så carisma har markerat mot sunni lite, fast sunni markerade tillbaka ändåså :) haha.


de tre små grisarna, hahaha :D

carisma och sunni

julius :)


imorgon på morgonen skall emma komma och ta kort när jag hoppar, blir bara några småhinder i min lilla paddock. och sen så skall jag träffa linnea (poapie.blogg.se - ingen hästblogg) antagligen :)

på fredag bär det iväg till kusten, :) då blir det midsommar firande! ;)

hörs imorgon, nu skall jag titta lite på Accepted som går på tv6 just nu! :)
kramisar på er alla söta♥

Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: ellinore

Hej, jag har frågestund på min blogg om du vill kan du ställa en fråga där så svarar jag snart :)

kram Ellinore ps: jätte bra blogg :) ds

http://eellinooree.blogg.se

2010-06-24 @ 02:19:26
Postat av: aa

sv: okej tack vad gullig du är! :D är hos en kompis nu, så kan skicka bilderna ikväll när jag kommer hem :)

2010-06-24 @ 08:50:03
URL: http://aannaaw.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0