mysig promenad ut till sommarbetet :)

jag och mamma tog ut Carisma och Sunlight förut och gick ut till torpet (där det finns en sommarhage och en stuga som pappa har byggt), ;)
carisma var söt, hon gick och luktade mig i ryggen typ hela vägen :d gullehon♥

iallafall så fick dom beta lite där, i typ 1-2h innan vi gick hem igen :)
då red jag lite, barbacka då. Hon var jättefin och mjuk och allt kändes jättebra!
Hon försökte jättemycket! Red på volten och hon var lite sur i början att inte hon fick gå in och äta men de glömde hon snart och så började hon jobba riktigt fint och höll formen jättebra! ;)

här är sunlight, så ni vet hur hon ser ut;


- ella rider

det kändes jättebra idag iallafall, :)
imorgon skall jag och ella rida så vi rider nog bort till claes paddock (min tränare bor brevid mig).
Men det är typ perfekt framridning hem till honom för det är backar och det tar typ 4min så hästarna är lite uppvärmda då ;)
Jag skall hoppa lite, för det blev inte så idag :)
kanske kommer en video, iallafall blir det bilder! :)



haha, sötisen♥

ha det bäst så hörs vi snart!

Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: mikaela ~

Kolla in på bloggen och tipsa om just din favorit blogg! :D

2010-06-20 @ 19:33:47
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/
Postat av: mikaela ~

sv; okej ;)

de åker upp på listan båda två ;B

2010-06-20 @ 19:48:20
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0