nu har jag varit i paddocken!

och krattat! hahahha, :)
känner mig jätteduktig, och plus att det är jättemycket varmt och solen är framme och nästan gassar!
Det är iallafall 18+ i skuggan :D

skall träffa emma idag, :)
hon är min bästa kompis, vi har bloggen galenponny tillsammans!
fast nu är vi mest inne på våra egna, ni kan titta på sidan här, henned blogg heter littlemissjulie,
ni hittar den där! :)

sen så slutade kommentarsidan funka på inlägget innan, KONSTIG blogg jag skaffat.
nu funkar iallafall statistiken!
kram på er!♥

Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Carro

Skönt med så härligt väder :)

2010-06-21 @ 11:22:02
URL: http://carro91.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0