sitter i bilen

men nu är den så extreeeeemt seg!
iallafall har jag inte hunnit uppdatera, och jag är jätte tacksam över alla som har tittat ändå!

har haft en jättebra helg med vänner, god mat och fint väder!
har dock inte badat, haha!

hur har ni haft det i helgen? har ni firat eller har ni bara slappat? berätta för mig!


idag skall jag först hem, och bara ta det lite lugnt. packa upp lite, äta lite och chilla lite.
carisma skall få rida ut idag tror jag, men får se det sen :)

jag ville faktiskt uppdatera igår, men det gick inte att koppla upp sig på det mobila :(
men nu har jag uppdaterat, bra va? :D
hörs sen alla glada samt ledsna♥

Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0