D A G E N S

Tillbringat nästan hela dagen på TFRK där jag även såg Linn Olsson (http://schalalaaolsson.blogg.se/) - vad har hänt med hennes blogg? med sin Winneto. Och jag måste säga att jag inte alls håller med om att hon rider flängigt eller något sådant. Har hört en massa om henne men orkar inte ha fördomar plus att jag aldrig sett henne rida innan, så jag vill bara säga att hon rider faktiskt riktigt bra och hon hade riktigt bra koll på hästen och hon har ju jädrigt snygga grejer också, bara plus från min sida! Grattis till alla som placerade sig eller det gick bra för och hoppas du blir bättre snart du som skadade dig. Hon som skadade sig ramlade av och flög in med ansiktet i bommen och rev hindret. jag säger bara aj och blod.

Hann inte se höjdhoppningen fast att vi stannade till typ halv 6 eller något :(

Åkte sen till stallet och mockade och allt och pappa var även med idag, det är inte vanligt.. Fast, I don't blame him, jag är inte med på hans jobb eller hobby så ofta så, vi ligger lika.

läs om ni vill
Mamma & Pappa jag älskar er
Jag hoppas ni båda vet det.
Ibland känns allting skit och då
kan jag prata med er.
Men det är också ni som gör att
mina dagar är så bra som de är.
Ni har gett mig det finaste någon
kan få och jag är så lyckligt lottad.
Jag kanske inte säger det tillräckligt
ofta men jag vill inte ändra på någonting.
Allt är perfekt som det är och jag önskar
det kunde vara så förevigt.
Ni är de bästa i hela världen,
JAG ÄLSKAR ER

Det är bara lättare att skriva känslor här, det är som en dagbok.
Imorgon blir det uteritt, bara så ni vet :)


Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: sandra

hon flög in med pannan i skållan och drog med sig 2 bommar D:

sen när sjukpersonalen kom så fick hon ju bandage runt hela huvudet och då säger läkaren '' jag hoppas att du velat prova vara en mumie någon gång'' och hon börjar typ småskratta. tur att det inte gick värre!

2010-11-21 @ 19:27:05
URL: http://absolutsvanholt.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0