Första advent idag!

Jag känner julkänslan i hela huset och jag vill bara ha 24/12 nu nu nu! Först så kommer hinder på vägen som att den 4 dec var det två år sedan jag och en kompis voltade med bilen. Det känns som igår, fast inte på ett bra sätt.
Det har även börjat snöa igen vilket betyder att vi kommer drunkna i snö. Det är inte något jag vill! Hoppas att det slutar snart så jag slipper se den, jag vill bara gå ut och slå på den! Som en galning! För jag är sååå trött på den just nu. Idag blir det iallafall ridning förhoppningsvis om jag pratar med Lina om när hon skall jobba och så.. Min mobil är död så jag måste nog sätta i laddaren och se om hon har smsat eller så :) Det tog bar typ en timme att hitta laddaren men so what! Jag vill iallafall att det skall vara ju nu! Så man får träffa hela släckten och få julklappar och så :)

Smsade Lina nu, hon kan vara på jobbet kanske, vet inte om hon jobbar sent eller tidigt. Men hon svarade nu så, vi skall väl rida sen. Men det är ungefär -25 grader i luften så, kläder på! Men det kommer dagens ridpass sen, vet ej om det blir bilder eller film. Bilder vill jag men man kan inte fota i ridhuset och jag har inget inomhus objektiv heller så det är kört. Film går ju bara att det blir så attans mörkt. Fast det är helt okej ljus egentligen, man ser ju. Någon dag skall iallafall jag och Emma ta ut hästarna på ett snötäckt gärde (nää ett alldeles sommarblommigt gärde) det är något fel på mig. Och ta kort, gullkort! :) Det finns inte så många stället som inte är snötäckta. Möjligtvis ställen med tak men det är ju inte alltid det händer heller! Haha. Vi hörs sen! :)

update: Lina kommer hem vid 2-3 och då rider vi bort till ridhuset och bomtränar tror jag? skall iallafall jag göra! :)



Här kan du se alla kommentarer:

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0