Göteborg Horse Show 2011

Nu är biljetterna beställda! Blir fredag 25/2 :D Jag längtar så mycket!

Skall iallafall åka med mamma, Lina och hennes mamma :) Skall bli så himla kul och allt så jag vill bara åka dit nu!

Skall du till Göteborg Horse Show 2011? Och om du skall, vilken dag isåfall? Skriv gärna en kommentar! :) Så kanske den kommer upp här på bloggen? Om du skall på någon annan horse show kan du skriva det också ;)

By the way var det löshoppning i ridhuset så jag och Lina rider lite senare :)

Jag vet än så länge bara en sak jag skall köpa på EuroHorse mässan och det är ett scapa schabrak i denna färgen:




Såååååååå snyggt :) Det blir nog fler saker men detta är ett måste, då det är liite billigare då!

Hörs lite senare!




Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Sofie

Åh! jag vill också dit! :D Fast själv ska man till globen nu i helgen! :D

2010-11-22 @ 10:44:39
URL: http://equiline.shapemeup.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0