Jag glömde helt bort att blogga igår!

Förlåt, skall bättre mig! skulle skrivit dagens ridpass och om de som betytt mest för mig.

Men för det första så red jag inte och sen tittade jag och Emma på film.

Idag blir det uteritt men det tråkigaste är att det är snökaos ute (okej kanske inte men nästan, lovar)
Jag är inte van vid vintern ännu och sen så gillar jag det inte heller. Jag tycker det är otroligt tråkigt när det är så mycket snö så att hästarna får styltor och nästa gång hovis kommer blir det sulor i! Usch på vinter.

Det dissar vi - Vinter/Snö/Kyla

Have a nice day alla fina, hörs senare :) ♥


Här kan du se alla kommentarer:
Postat av: Amanda

skulle viljag bytta bild med dig :)

2010-11-09 @ 12:58:05
URL: http://horsesloove.blogg.se/

Kommentera här nedanför:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

din e-postadress: (visas endast för mig)

din bloggadress: (om du vill ha ett svar)

Här kan du skriva:

text-shadow: 2px 2px 1px #666666;
Trackback
RSS 2.0